Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 27 mars 2012

sova bör man annars dör man!

Har försovit mig idag. Först till skolan, så jag fick ta en senare buss (och hann kolla på friends with benefits och äta azgod frukost framför tvn) och sen till teorin så jag fick kuta nyvaken genom hallsberg och sen sitta där som en döing i 1.5 timme.

Nu har jag varit hemma en sväng och käkat, sen dansat och nu sitter jag hos daniel. Vi ska äta tårta snart och sen ta en promenix med erik trorjaaaaaaaaaaaaaag. Han hämtade mig i bilen efter dansen och var så jäää ä ä ä ä äkla stolt och glad och happy och cool. För han har körkort nu, grattis på han!
 Även grattis på josefin, tina, oskar och joakim som också fick körlappp idag! BRA BARN, BRA!!!!

Nu sitter vi och knarkar massa gamla underbara intros till barnprogram - för guld!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar