Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 26 mars 2012

love will not betray, dismay or inslave you

it will SEEEEEEEEEEEET YYYOUUUUU FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mumford & Sons – Sigh No More


Hej på er vackra skapelser! Eller ah, ni ser väl likadana ut som alltid antar men idag har jag på mig happy-hippo-hippie-goggles så ni ser väl antagligen lite underbarare än vanligt ut i mina ögon. Sate-bra dag!

Eller okej, skoldagen var väl inte fantastisk, det är den väl aldrig. Jag pallrade mig upp på ett klockslag som min kropp hade ställt in sig på var fem. I själva verket var ju klockan sex men ah ni fattar, sommartid och dä.
Jag zombieade mig iväg till skolan och sjönk ner i klassrummet, på golvet i princip, och var död. jag fick i mig lite kaffe tillslut och sen cracked vi en burk med dammsugare open på mattelektionen så det gick ändå.

Ellen och jag köttade spinning idag på idrotten, med några snusprillor till grabbar som trodde att vilopassen man har mellan intervallerna betydde att man kunde sluta trampa helt och svinga upp sina ludna över styret och så bekvämt som möjlig luta sig bakåt och blotta sina blöta armhålor. Vilka tomtar alltså, haha.

Sen dog vi oss igenom tyskan och slutade äntligeeeeeen. Jag skulle gymma med amanda halv fyra men kände mig helt död, som ni kanske har förstått utav överstående text, så jag kubbade till ica och köpte mig ett dextrosolpaket som jag åt upp. Då orkade jag gymmma igen!


Vi hade ett helt underbart pass fan. Från halvfyra till halvsex var vi på allehallen och vi hann både köra styrka, cross och springa oss dyngsvettiga. vi hann även springa upp och kasta oss i bikinisarna och hoppa i en perfekt tempererad pool och simma några längder, och sen simma ut och sitta i kalla luften i det varma vattnet. Sen hann vi även basta! Hur perfekt? Jag känner mig fasen på topp.

Sen hade jag en otroligt skön bussfärd hem i solnedgångstiderna, nästan ensammen på bussen med min ipod och ett skitgott päron. När jag kom hem ringde Ica och sa att jag hade fått sommarjobb där i sommar! G R Ä J T! Sen åt jag asgod kyckling och kollade på boondock saints 2.

Resten av kvällen har jag myst runt rätt allmänt, pluggat lite och nu ligger jag i sängen och lyssnar på underbara underbara underbara hudson taylor & mumford and sons.

Gråter lite gör jag också


Dels för att det är så jävla fint, och dels för att de ska till hultsfred i sommar och inte till peace. Göhdgsdf iksf

Man is a giddy thing


Nu sover vi gussar, tack för en bra djävla dag. Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar