Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 12 mars 2012

jag saknar dig.


Hej barn
. Detta skriver jag på väg, som vanligt egentligen, in i sömn. Klockan är blott 20 minuter i 10 men jag är så in i helvete trött på att hosta, och när jag sover så märker jag inte av det lika mycket, så sömn it is.

Inte för att jag behöver sova än, eftersom W00PS vi var visst lediga imorgon! Det slumpade sig så vackert att både tyskan, italienskan och företagsekonomin faller bort och de är de enda lektionerna vi har på tisdagar så ah. Wohööj. 

Idag har jag haft utvecklingssamtal och kört bil. Samtalet gick bra och bilåkandet också, ett tag. Sen körde jag nästan ihjäl mig in i en stenpelare. Men jag missade den med några millimeter, som tur var.
Nu har jag tagit mig hem, tagit i mig mat och tagit mig ner i sängen.
Jävligt skönt. Jääääävligt skönt.

Jag ska sluta trycka bokstäver nu. Lägger upp lite ipodbilder istället, som jag äntligen har orkat lägga över. Först lite rara bilder från spelet som jag nördat i någera veckor nu!








Haha så jävla fula, och inte lite overkill på en del heller.
Men dä ä kul. 


Dessaaa är ifrån idrotten . Louise kom på hur man kan träna om man inte vill ha något resultat :) 

haha <3 





...
Pojkar och flickor, vissa mer och vissa mindre aktiva än andra.

Passade på att sneaka en liten egopic innan jag tuffade ut i trafiken, även fast jag kände mig allt annat än fräsch idag. Men ändå. "bara för att jag är brud"


När hammaren faller, faller alla, booom falleralla. 


godnattt gussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar