Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 20 mars 2012

this scene won't play , it's too kliché

kliché. fan vilket bögigt ord haha.

Detta blogginlägg kan ni egentligen bara hoppa över. Läs det inte. Det skrivs enbart i syfte att fördriva tiden så jag slipper få dåligt samvete över att jag har varit ledig i två timmar och bara slasat runt i skolan utan att ha pluggat ett enda litet dugg.Vilket jag verkligen borde eftersom vi har prov imorgon, usch och fy och blä.

Idag vill jag bara äta
. Allt och alla. Har redan råkat slinka ner med två kolabollar, /hon som skulle bil nyttig och dä. Jag åt lunch två gånger också. Och sitter nu och funderar på att gå till ica för att proviantera inför teorikursen som går av stapeln om en halvtimme, man får ju inte låta blodsockret sjunka för lågt liksom.... hehe.

Livet känns lite värdelöst när man tänker att jag slutade halv ett och inte kommer sätta foten innanför hemmadörren förens klockan 18:20, och då bara i 40 minuter för sen ska jag iväg och dansa och kommer hem nio igen. Wääää. Not


Det här är inte en dag på topp. Men let's be honest, hur många tisdagar är det? Inte jätemånga. Jäte.

Nu kan jag iallefall säga att jag kan backparkera och snart kan jag allt om skyltar- ett steg närmre den där lappjäveln som gör att jag får köra överallt!

Guld. HÄjdå

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar