Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 22 mars 2012

this is a maaaaaaaaaaans world



Sitter och kollar på erik och mackans nya mans-program. Det är fasenimig klockrent.
"En man nuförtiden ska kunna baka cupcakes lika lätt som han kan skjuta en älg, dricka whiskey och raka armhålorna" Rekommenderas.

 ~

Idag var gustav och jag sjukt nyttiga och köpte naturgodis för typ 60 spänn och mumsade i oss under körteorin. Tryckte i Josefin några stycken också. Den nyttigheten tog jag dock nyss igen med donkelonkan med jerry,jonte och AROOON som precis har tagit körlappp. Gött som fan. 

Imorgon är det F. R. E . D . A . G och ni förstår inte hur glad jag är över detta faktum. En riktig solstråle här i livet.
En annan solstråle/vårtecken/bra sak/ kalla-det-vad-ni-vill var att jag idag vek upp mina jeans och lät en millimeterstump av mitt vita ben lysa fram ovanför conversen, så dä ska va 


Härligt härligt härligt. Livet ä bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar