Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 8 mars 2012

Universitetsbesök o dä

Första delen av dagen var bra. Skit god oboy,satt längst fram i bussen, vi fick skitstora bullar och så mycket kaffe vi ville ha när vi väl kom fram. Gräjt. Ganska intressanta föreläsningar var det också, jag gick på en för media och kommunikations-programmet och en för socionom-programmet , in case you wanted to know liksom. Hostade mig högljutt igenom bägge två, det var pinsamt.

Sen åkte ellen, emmms och jag till örebro och åt mat och gick runt lite i slasket, sen åkte vi hääääm.

Jag fastnade dock i skolan ett tag eftersom det inte gick nån buss, sen när den väl gick så höll jag på att missa den! Fick springa som en idiot och stressa som fan. Väl på busssen fick jag sitta bland massa skitungar som vägrade vara tysta, jag genomgick en inre kris när jag trodde att jag hade tappat bort min ipod, somnade och höll på att inte komma av bussen med mina stora jävla väskor och skit. Jag var trött och mådde illa och allt var skit.  Precis då, när jag båtten var nådd så höjdes istället toves humör till skyarna


jag skojar inte. Jag har känt denna flicka i snart 16 år och jag har aldrig sett henne såhär...speedad. Hon har pratat i 170 hela eftermiddag/kvällen, om hur awesome allt är, hur taggad hon är, hur hungrig hon är, hur kul allt ska bli. hon har sprungit och hoppat vart hon än ska och faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Jag har nästan slagit ihjäl henne. 

Men ah. Nu är det kväll och hon har hållt sig på sitt rum ett tag. Jag har ätit polly och druckit te. Allt är lite bättre
Nu ska jag ta mig nåt att äta och duscha lite, sen dela lite kakor till stackars sjuka jerry.

Häjda



sjukt bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar