Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 5 mars 2012

trassel och förnyelse

Satt i skolan förut idag och var allmänt seg. Det var en såndär dag då byxorna satt dåligt och tröjan var ganska gammal. Sminket satt inte direkt där det skulle och håret var en fet jävla mess. Jag var trött skall tilläggas, och , som sagt, på början till förkylning. Inte mycket bra vibbar alltså. 



Då fick jag plötsligt både nog och damp och kände, så här ska det inte vara när det snart är vår. Inte såhär alls.
Så nu sitter jag här med en klipp och slingtid imorgon, time to do some damage! 
Allt slitet skit ska bort, jag ska klippa upp, slinga om och kaosa rent allmänt. Jag ska iväg och sola redan nu i veckan, jag ska köpa nya jeans (för pengar som jag inte har) och försöka få tag i en ny väska till våren istället för mitt läderpatrask som jag har släpat runt med sedan i åttan. Får väl gå på myrorna eller nåt, haha.

Sen när nästa månads studiebidrag rullar in skall jag även fräscha upp det på hela sminkfronten, slänga min mascara och eyeliner som båda två är i slutspurten och borde säkert ha slängts för länge sen och sen köpa nytt. De vita conversen ska fram. Jag ska köpa ljusa toppar. Gymma, gymma, gymma. Jag ska plugga körkort. Jag ska plugga rent allmänt. Jag ska tumblr:a. Dansa. Äta chips.

  Jag ska kötta 
nu fram till sommaren så jag kan sitta där i min bil på dagen då alla studenter rullar ut och vara brun, glad,snygg, vältränad och fräsch. 







JAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! 






jag inser två saker föresten
1. det här är en jävla kontrast mot förra flötar-inlägget
och
2. det är rätt irriterande att läsa såna här "nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv"-inlägg men nu skrev jag visst ett sånt eftersom det är exakt så jag känner just nu så det blev bara så! 

PUUUUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar