Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 1 mars 2012

I know who I want to take me home

Häj. Idag har varit en riktig skitdag. Iallefall den andra halvan av den och det är den biten som jag dels har färskast i minnet, och dels fortfarande är kvar i.


Förmiddagen och dä var väl bra. Jag sov 11.5 timmar på natten till idag och under min vakna tid av  dagen mös jag bara runt, kollade på film, åt, spelade gitarr, solade, chillade och åkte sen till hallsberg för att köra med körskolan.
 Lektionen gick faktiskt kanon och jag var på skitbra humör när jag åkte hemåt, vi lyssnade på the flesh failures i bilen, i solskenet på vägen hem och allt kändes awesome. 

Men sen försvann all min energi och jag dog nästan kändes det som, utan anledning. Blev skitsur och nere och har gått runt och varit så resten av eftermiddagskvällen. Humörsvängan ,tjaaa. Elin ringde förut och tyckte att jag lät förjävla ynklig, selfpitty liksom, och så är väl fallet. Allt känns skit, helt utan anledning.

  Men så får det vara ibland.
  Imorgon har jag ganska småfet sovmorgon och slutar halv ett. Sen får jag se vart dagen tar mig, lutar åt sängen. Guld, jag har gått och blivit emo. sihvskcxvspofajksnfioahFXKZLVASK.


Nä, nu ska jag lägga mig och skrejva lite och kanske glo på nån glad film, det här funkar ju inte.
Ikväll går denna skiva : Paul Simon . Helt okej skit alltså

Hejdå



Två bilder från i somras. 
Då tröjan var ny, huden var brun och benen bara. 
Innan sjukdom, höst och allt bajsskit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar