Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 28 mars 2012

vad stort sker, det sker i tystnad

Hej. Ännu en tidig kväll i sängen med hjärtat och öronen (bögigt men sant) fullproppade med hudson taylor. Jag gillar dom här stunderna.

Idag blev det en nyttig dag. Ganska inte. Så fort jag kom till skolan (när jag hade ätit frukost 20 minuter tidigare) så svepte jag en kaffe och inte mindre än två sånahär fluffbollar med kex i botten som örjan hade köpt till oss. Sen råkade jag ju ha min godispåse med mig från förra veckan, och lägligt nog ganska mycket mensvärk, så det löste sig fint! Knaprade godis och choklad mer eller mindre regelbundet hela dagen, och så.


Sen efter skolan när jag skulle gymma så var jag trött, hade ont i armen efter dendär sprutan, det regnade och jag hade fortfarande jätteont i magen. Så jag fuckade gymmet och åkte hem och sov i ett par timmar.Hihi

Resten av kvällen har jag spenderat hos aron, där jag ökade på dagens nyttigheter med ett halvt rör ballerinakakor och varm oboy! Vi körde igenom ett halvt gammalt högskoleprov och var mer eller mindre rökta hela tiden. Jag på matten och han på svenskan. Men aja, det får gå som det går!

Imorgon hoppas jag på att få ihop lite energi och kötta  gym och kanske lite glosor? Har ju typ 11 A-4 sidor med glosor till på fredag så jag har ju å göra så att säga va.

bragöttfintpusshääääääääääääääääääääääääääääääääääääj

Överdoserar på effekter och fjortispose, men ni förstår inte hur guld det är! 








Only originals for once!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar