Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 13 mars 2012

walk away mi boys, walk away mi boys

Flogging Molly – What’s Left Of The Flag

Godmorgon pojkar. Jag snoozade idag från halv sju till halv elva. Det var ganska skönt.

Nu skall jag dock försöka ta tag i mitt liv. klockan tre ska jag ta en buss in till hallsberg och innan dess ska jag hinna

-tända i pannan
-duscha
-äta lunch
-plugga kör
-plugga svenska
-plugga italienska
-städa

... Hade jag tänkt mig. Vi får se om jag hinner, måste iallefall slå ihop computarn nu om jag ska hinna fixa allt dädäär! Ha en bra dag hörni, och lyssna på låten jag länkade.

GÖTT FINT BRA HÄÄJ PUSS 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar