Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 25 mars 2012

Skrivet för längesedan

Hittade bland gamla papper idag ett utkast till ett blogginlägg som skulle pricka av en punkt på en ämneslista. Punkten var "Vad jag tror på" och jag kände tydligen inte för att gå in på det religiösa planet just den stunden. men jag tycker att det här fortfarande prickar mig ganska rätt

"jag tror på den lilla lyckan som gör livet värt att leva
jag tror på omvänd psykologi och att alla människor är dumma i huvudet
jag tror mig veta
jag tror att ingen är perfekt
jag tror på slumpen och på kärleken
och jag tror, jag tror på älvor"


Med det säger vi godnatt, igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar