Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 16 mars 2012

so what we smoke weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed

TJENA!!! 
Tonight dock, am I not smoking weed. actually. 
Tonight så firar vi min lilla feina syster tove


Hon till höger där va, hehe.
En fet smörgåstårta står på schemat. Om en kvart kommer lite farmorar och mormorar och sådant dernt, vad vi annars ska göra vet jag faktiskt inte . FÄSTA!

Imorse fick hon frullebulle på sängen, varm oboy, tunnbrödrullar och juice, lite blommor och sånt. Mysigt så.

Igår gick jag på teorikursen med gustav och åkte sen hem och åt tucs. Fick med mig daniel också :) 
 Han pluggade och vi städade huset och lagade mat och sååånt. Sen dog vi framför tv:n hela kvällen med how i met your mother, big bang theory och glee. Vi hostade oss till sömn i min lilla säng, mys.

Idag hade jag prov, gick på lunchkonsert med reggaetema (WOHO! bra tema och bra folk och brabrabra) , slapp nästan hela tyskan. Åt tacos och pizza till lunch, Slutade halv ett. Fein dag!

Nu ska jag nog gå ner och hjälpa mina stressade föräldrar så att de inte får psykbryt.
Ha en bra fredag gossar! Puss på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar