Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 24 mars 2012

unversums sötaste lilla man







diggar leite musik! 





Har precis haft morgonbesök av denna underbaring, Algot Ohlsson Posth! Och hans moder såklaaart.

Klockan är nu halvelva, jag gick upp för typ 1.5 timme sen vilket kändes lite brutalt med tanke på att det var skabbbussen hem inatt som gällde och att jag inte somnade förns sådär typ fyra.  Men jag krigar på och tuffar iväg till örebro med två systrar och en mamma som precis har fått lön! woho.

Gårdagen var sjukt mysig, jag hoppas att amanda pluppar upp bilderna på facebook snart! (amanda jag vet att du läser det här, så pluppa på nu :))) )

Ikväll har jag stora planer på att inte planera in någonting. Ska ta det så sjukt lugnt som bara jag kan. Coolt.
brafintgöttpusshäääääääääääj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar