Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 21 mars 2012

men vågar du så får du varje skärva av mitt hjärta

Ju mer jag trott på kärlek, ju mer har den fördrivits
Ju mer jag hatat den, ju starkare har känslan blivit
Det är svårt att älska men svårare att inte
Så nu står jag här och brinner under lågorna på himlen
Mer av das king där ja.


Hejhejhejhejhej.
Onsdag idag. vi åt en burk kakor idag, woooooooops. Råtråkig skoldag och ganska äcklig fisk till lunch. Jag åkte till storstaden Laxåbaxxå efter skolan för att misshandla mina hudceller lite. Har drivit ganska mycket med stackars ellen som råkade bränna sig sönder och samman för ett par veckor sen.




SÅ SÅKLART SOM FAN SÅ BRÄNNER JAG MIG MED :)))))))))

Syns såklart inte helbra på bilden men ändå good enough. Kul, kul.

Nu sitter jag på mitt äckliga rum och samlar energi för att städa lite. Pojken är påväg och vi snackar dammråttor stora som händer och gamla träningskläder över hela golvet. Dock så tror jag att vi får stå ut för det där med att städa känns jävligt avlägset just nu alltsooooo.

Lite skit rensar luftrören, säger man inte så?!

Hehew.
Nä, jag går och duschar bort solarielukten istället. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar