Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 11 mars 2012

trött som f-a-a-a-a-a-a-a-a-nsen

Men glad och allt sånt.
Igårdagen blev kanåånbra. Grillande blåste tyvär bort så vi fick steka våra trettiotre kilo feta köttbitar istället, men det blev gott! Jag bidrag i matlagandet med att blanda en sås, den blev inte så god.

Melodifestivalen kollades på, vi tippade, vi låg i högar och vi åt en jävla massa godis. Amanda hade handlat lösfgodis för 130 kronor och det var så djävla mycket. Världens största skål, sen hade i princip alla köpt med varsin chipspåse så vi hade kansk 7-8 sådana? Och 30 glassar, piggelin & päronsplitt. Det var helt okej alltså.

Vinnaren vann och dä, det blev väl bra. Efter att allt med melodifestivalen var över så rullade vi mest runt. hällde lite vatten åt höger och vänster, och "spelade så det kan låta" göööyld!

Elin,jag och daniel åkte till kumla vid ett och gick i princip raka vägen ner i sängen, schööönt. 
Sov dock inte så bra i daniels typ 50 cm's breda säng , med min hosta och hans enormt galet jävla höga snarkningar. Därför är jag nu väldans trött.

Jag åkte hem nån gång i förmiddags och sen dess har jag inte gjort mycket. Plockat lite på rummet (förbereder för en fet förändring) ,läst lite körbok, dött av hosta, och sånt skönt. Söndagsaktigt.
Ätit kakor har jag gjort också, och tumblr:at (smygreklam : http://oavsett-vad.tumblr.com/ ) (inte så smygig)


..På er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar