Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 22 mars 2012

jag vet att du tvivlar, på din verklighet

Efter all förlorad identitet, dudududuuuunn



hejhej. Nu vill jag bara skryta lite snabbt om hur schönt livet är ibland. Kom till skolan halv åtta och hade inte en lektion förens tio över nio, och då bara prov i typ 20 minuter och sen slutade jag! 

Och det blev inte ens jobbig tid emellan halvåtta och den lektionen, som det kan bli ibland när man inte har nåt att göra, utan vi fikade lite, jobbade lite på ett bildspel och pratade projektarbete. Så jävla nice. 

Förutom att jag är tomatoface så är dagen förjäkla bra. Om en timme ska jag iväg på teorikurs igen med gustav och josefin! men innan det ska jag sova lite tror jag. Ska bara tugga i mig sista pannkakan och kolla lite mer Glee hihi.

Pusspåhheeer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar