Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 19 mars 2012

“Music fills the infinite between two souls”

 Så fin liten text

Jag har börjat citat-knarka på internet på senaste tiden, jag vill verkligen hitta ett citat som bara är "uh", en som får mig att tystna och känna "Nuff said" . Då ska jag inka in den på mig någonstans. Det bara är så.





Idag är allt så jäkla bra. Förutom att man nästan blåser bort utomhus så har det varit skitfint väder, solglajjerna på! (nej för mina gick sönder imorse, men ändå)

Jag vaknade typ halv nio imorse hos danielsan och gick nästan raka vägen över till elin i mina fina pyamasshorts och mina fina håriga ben. Måste sett lite utvecklingsstört ut. Jag kröp ner hos henne och vi sov ett par timmar till, så schönt så.

Sen lullade vi runt hos henne ett tag,fixade oss, åt lite glass och väntade på david och victor som skulle plocka upp oss och åka med oss till örebro, eftersom "det är så mycket lättare och går så mycket fortare med bil"
Pffffffffffffffffffffffffffschhhhhhhhhhhh.

Vi åkte runt i örebro i nåt som kändes som en timme och letade parkeringsplatser och hamnade slutligen ungifär en halv jävla kilometer utanför centrum.
med motvind och en handikappad david så blev det en lite alltför kall och långdragen promenad.

Efter alla om och men så hamnade vi iallefall på Jensens Böff. Vi åt varsin lunchbiff med extra potatis och sås, tre efterrätter och tre kaffe. Betalade 42 spänn sammanlagt. Thank God för deras sms-erbjudanden! 

Elin och jag gick sen vidare till Uf-mässan och kollade lite, hälsade på våra feina buddies och lyssnade på Paulo Roberto. Snodde kakor och godis ur folks skålar, thithithithithi. Sen åkte vi hem


Eftersom jag inte har gymmat nu på typ tre veckor, tack vare min förkylning,tack för den Gud,  har jag pluffsat till mig lite (nej jag tänker inte låta som värsta attentionwhore:n /wanna be anorexian men fact is fact) och det får jag panik över. Jag har inte heller solat sen innan jul och jag går runt om dagarna och känner mig allmänt ofräsch. Har fått en finne, inte handlat kläder på ett halvår, allt mitt smink är gammalt.  Ah herregud, jag går under. Typ

Hehe nej, shit vad fjantigt det där såg ut, jag låter som värsta blåsta blondinen....
Men ni som läser den här bloggen ibland eller rentav känner mig väl vet hur mycket jag fokuserar på sånt där och hur jävla lätt jag påverkas av små,fjantiga tjejsaker som har med sånt att göra. Det är töntigt men det bara är så.

Aja, jag kom off topic, jag började med en förklaring så då kanske jag ska komma till vad det var jag skulle förklara...?
Jag har iallefall haft fräschningseftermiddag . Jag har städat på mitt rum lite, jag har kört hårinpackning, scrubbat hela määj, rakat benen (första gången på typ två månader, yeeee), smörjt mig med allt fan jag har hittat och gjort massa mer som jag inte ens orkar rabbla upp haha. SÅ SCHÖNT.

och just nu ligger jag i min och lyssnar på tracy chapman-skivan, jag har ingenting att göra och klockan är bara halv nio


Ibland är livet för bra faktiskt. Hur allt kan kännss perfekt bara jag får packa in håret och skrubba av alla mina hudceller är lite mycket konstigt, men ändock.


Imorgon blir det skola (med sovmorgon och slutande klockan halvett) , körskola och sen dans. Göttfintbra.

Nu går jag, heidooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar