Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 10 mars 2012

hostar mig vidare

Gårdagen blev kanonbra. Elin åkte med mig hem och vi låg och dog  med lite chips, täcken, mjukisbyxor och vänner i soffan ett tag.
Sen fixade vi oss leite och åkte med en boss till hallsberg, träffade amanda, emil och carro och åkte sen vidare till örebro och kvällens destination: Jensens böööffhaus.
Där träfffade vi massor med människor, tea, linus, matilda och emma som firades, bella, fanny, josefin, carro, jenny och allsköns pojkvänner därtill. Vi åt och hade det  jävligt mysigt där ett tag, sen tuffade elin och jag vidare.

Vi träffade en daniel som inte mådde bra alls, men vi sjöng lite för honom så han blev glad, sen åkte hon och jag till björkhaga på lokalfest hos mina kära peace&love-buddies. efter en busstur och  tre kilometers promenad med gps i näven anslöt sig även daniel till oss.Det blev en skitkul kväll faktiskt, det var jättekul att träffa alla, det var bra musik, bra stämmning och ja, gräjt helt enkelt. Somnade runt fyra imorse i full kläd-och sminkmundering och vaknade för ett par timmar sen- Fräsch.  Kan inte heller säga att varken mitt huvud eller min hals mår bättre sen igår. men det är smällar man får ta..

Nu ska jag ta en dusch och byta strumpor, mina är helt grusiga och skitäckliga, och sen leverara lite kakor och dää. Sen åker jag till hallsberg och grillar och kollar på melodifestivalfinalen med bra peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeps.

Det blir bra gussar, ha en fantasisk lördag, PUSSS


Eddie Vedder – Hard Sun
Eddie Vedder – Setting Forth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar