Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 4 mars 2012

preppar inför beach twotausendtwelve

Med två chipspåsar, en godispåse, en chokladkaka, en chokladgodispåse, en tårta, en dipp, en cupcake, marshmallows, kex och mer choklad. och cola. och pizza.

JAMAN! Om det blir svältetider så kommer det ta flera år innan jag tar någon skada,  jag har nu lager att plocka ifrån så att säga.
Det var en bra helg, som ni kan läsa här ovanför. Gott är bra och bra är gott och gott är onyttigt så onytttigt är bra.

I fredags
åkte jag till elin och firade farsan franzen med hela hennes tjocka släkt, wii spelade wii och åt. GÖTT
Sen kom fanny och hanna till oss och knasade runt rent allmänt hela kvällen. Brottades lite, låg och dog i elins säng, sprang lite, hängde lite på staaaan, maxiluffade vetni. På maxi köpte vi kex, marshmallows och choklad och tände ljus hos elin och smälte/grillade ihop det till goda klumpar som vi åt tills vi somnade.

Jag åkte hem lördag morgon och tog då danielsan med mig hem, och han åkte nyss tillbaka till kömla. Vad vi har gjort det senaste dygnet vet jag inte riktigt.
 chillat rejääääält. gått promenix, ätit, glott på film, pluggat, tro det eller ej. Bara haft dä gött.

Något mindre gött är att min kropp är helt sne. På rösten låter jag som en cancergubbe ,jag har ont i huvudet och kroppen och är bara helt doed. Inte så kul alls faktiskt, jäfla skit.

Men annars så är allt på topp faktiskt. Helt sjukt att vi har kunnat sitta på altanen hela dagen utan jackor eller någonting, utan att ha frusit! Livet är fint 


Fm Static – Take Me As I Am
Navid Modiri & Gudarna – Kung Midas
Tangerin – Portkod
- lyssna så blir ju nog jättejäätteglad


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar