Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 18 mars 2012

Försvinner huvudstupa mitt in i natten

Och dom vill åt mig så 
jag bär på korset genom stan 
Dom stenar mig med blickar 
som jag inte låtsas veta av 
Och ni kan spika upp mig, 
spika upp mig här och nu 
Har aldrig mått så bra som när 
ni kallat mig så jävla sjuk 




så otroligt bra text. Anton Kristiansson är das fucking king.

Här ligger jag och chillar. Tittar på daniel som försöker plugga, han har en toffs mitt på huvudet och  ser skitfokuserad ut. Haha. Nyss åt vi tårta med elin och david, budapestrulle och nån vit marsipanhistoria, fint ska det vara när det är herrns födelsedag och allt.

Dom har åkt iväg nu, dom är och cruisar i kumla och vi chilllar rätt allmänt. Har kvällen fullbokad med big brother, partaj, kontoret och big bang theory, sen ska vi hinna äta oss feta(re) också. busy times! 



Imorgon är alla lediga så då ska elin och jag knalla in på uf-mässan i örebro och strosa lite hade vi tänkt, sen äta en varsin gratis lunchbiff på jensen, wööööj. VIP-girls vetdu. 


Idag har jag inte gjort någet alls. Pluggat lite vägskyltar och ätit en french hot dog på ikea för 15 spänn.

Det var allt för mig fifan.Hoppas ni har haft en bra helg era rackartygare.

Puuuussss


Daniel och jag haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar