Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 25 mars 2012

singing dooo a diddy, diddy dum diddi doo

Hej där grabbar och töser! Och troll.

Just nu ligger jag i min säng och pustar uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut med en stor och fin godispåse från pickaboo som jag har gjort mig mycket välförtjänt av även fast jag inte alls sprang idag som jag hade planerat.

Istället möblerade jag om. massor. Och städade, dammsög, dammade, sorterade, gick igenom gamla papper och grejer, slängde ett ton med skit och flyttade om på typ alla kort. Och nu är jag äntligentamigfaan klar!

För er som inte har hängt med så har jag helt enkelt ärvt föräldrarnas gamla dubbelsäng nu när de köpte en ny och det medförde en hel del omflyttning av tingestar i rummet eftersom den är jäfla stor bror alltså. 



Jag lägger inte upp några bilder än för jag får inte andra maddrassen förns till nästa helg - nu är sängen bara en dubbelsängstomme med en madrass i och det är jävligt fult. Förövrrigt så blev jag väldans nöjd med rummet, det är riktigt nice nu faktiskt. Jag ska bara fylla upp sängen med hundratals kuddar och sen är livet komplett faktiskt.  Bilder kömmer senare helt enkelt!

Förutom att ha städat så har jag idag varit litelite med daniel, bränt ut en skutta-av-glädje-skiva, ätit typ 4 feta &asgoda våfflor, solat och övningskört lite. FINFINT!

Igårdagen blev också finfin, vi åkte som sagt till örebro,hämtade upp pappa och gick sen på stan i några timmar. Anna fick maaaassvis med nya kläder, jeans,bh:ar, munkjacka och massa tröjor- hon var helt lyrisk! Damp. Tove och jag fick varsin tröja. Jag älskar min, den är så somrig och randig och så fein så fein.


På kvällen åt vi massa gott och sen bestämde jag mig för att åka till hallsberg iallefall. Där träffade jag daniel, john, oskar, anton och mohammed och vi satt på oskars altan hela kvällen och chilluxade. Spelade lite quiz och grejer, så töntigt men så fruktansvärt kul. Daniel åkte med mäj hääm och sov här, mysmys.

ja, det var väl deeeeeeeeeeeeeet. Nu taggar vi igång till en ny skolvecka, jag ska försöka klämma in så mycket träning som möjligt, jag ska gå på den sista teorilektionen, danza,fika, äta glass, sola och framför allt så är det ju sista skolveckan innan påsk så jag ska fucking njuta av livet!


Jäjäjäjäääääää.
 
Ha det så bra mina grisar, PUSSS! 


they don't even know you, all they see is scars.. feint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar