Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 29 mars 2012

I know all the wrongs and rights but my mind is moving slower.

Ta timo räisnen till peace and love, tack! :*  Fast nu börjar fasen uppläggningen se riktigt fin ut, fler och fler riktigt tunga titlar ramlar in- häromdagen släpptes ju gromér och krunegård, så härligt.
~





Dagen har varit K Ö T T som fan! 
Vi hade egentligen bara två lektioner, lärarledda alltså och på den ena så ritade vi teckningar med färgpennor och på den ena gjorde vi två konteringsuppgifter som var klara på tio minuter, och sen fick vi sluta!
så jag slutade egentligen tjugo i 10 idag, helt okej


Dyngade dock kvar i skolan ganska länge och gjorde engelska och käkade påsklunch ( läs påskmust och mjukt bröd) och såååååå. Tog mig iväg till gymmet och körde armar, rygg, mage och ben nån timme, med avbrott för ett onödigt och fejkat brandlarm så alla fick utrymma lokalerna.

Så jävla lyckat att jag tänkte "jag kan ta den rosa tshirten som jag tycker ser lite väl fjollig ut och träna i idag för jag kommer gymma tidigt så ingen ser mig" ..så slutar det med att jag sitter utanför halljäveln bland massa andra människor i typ tio minuter , fryser utav bara faan och känner mig som en liten fjollla. Wää

Det var iallefall otroligt skönt att gymma och komma hem med tvåbussen. Jag har hunnit slå in nåt som känns (och faktiskt mycket väl skulle kunna vara) som 500 engelskaglosor och ätit tre gånger. WIHI

Just nu sitter jag på mitt golv och eftersvettas efter en mördarlöprunda som jag gjorde med kusinvitamin nyss. Först joggade jag hem till honom, sen sprang vi kaffestugan-rundan (inte alls lång men med bradjävla tempo) sen gjorde vi klevsbacken-intervaller,   Oh my god säger jag bara. Fem eller sex stycken intervaller gjorde vi, gick från 0 och ökade till 100%  i fart i varje backlöp. Jag kräktes nästan i slutet. Sen sprang jag hem! SÅ DJÄVLA SKÖNT

Mami och papi har tapetserat hela dagen och blev äntligen färdiga med sitt rum, så nu står pappa och lagar di olio, skär upp bröd och korkar upp vinet, med brucans nya skiva rullandes i stereon.
 Halv tio en torsdagkväll, raringar!  

Så jag ska väl egentligen slå ihop affären för idag och hoppa i duschen så jag kan joina deras mys och låtsas att jag också får tapet-fira.

Ha en grym pöjkar och flickor! PUSS





and mostly

true shit, det är halva nöjet! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar