Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 14 mars 2012

Hallådär bröder och systrar

Nu har jag slagit ihop böckerna för ikväll.
 (Som att jag ens öppnat dom hehi, men det är mer bildligt talat , tolka det snarere som ett "nu stänger jag av tankarna på att plugga" )

Jag spenderade min eftermiddag i kumla efter en skoldag som började med försovning och en dödlig hostattack i bussen, fortsatte med godiskolor i massor och sen en promenad med musik i solen och sen avslutades med film x2-
Så den var väl helt okej ändå. Jobbade sig nerifrån uppåt.

Jag var dock inte i komla speciellt länge. Jag hann träffa daniel och elin, äta chips och macka, vara med och leta efter elins borttappade mobil (KAAOOOOZ) och sen åka till hallsberg med en buss som jag trodde skulle anlända precis lagom till att vretstorpbussen gick.

Hade dock inte räknat med att den skulle gå tio minuter innan min buss skulle komma. Och att jag därför skulle få slå ihjäl alltför många minuter i hallsberg. Jag delade upp dom på 1) stadens bibliotek
(typ enda stället med gratis toalett och det kändes så dumt att gå raka vägen ut igen så jag slog ihjäl några minuter med att stirra på gamla böcker med roliga boktitlar.) och 2)dess ica-butik.

Spenderade nog 20-30 minuter på vardera ställe, ja ni läste rätt. Nu vet jag exakt hur ica:s alla löstéer och duschkrämer luktar och jag vet att om man vill läsa om estland,lettland och litauen i samma bok så går det väldigt bra för det finns en sån.

Men min mor var så snäll så att hon åkte från fjugesta och hämtade upp mig (Därav den långa väntetiden, det kanske inte framgick).
Jag åkte hem och var döhungrig så jag slängde ihop en feeeeeet tonfisksallad med massa majs,sallad,paprika, tomater, ost, skinka, ägg, currysås osv osv. Gött som bara aaaas var det. Avnjöt det framför scrubs och kände tillslut att livet var ganska okej.



Sen började jag hosta så mycket att jag spydde. JA DET VILLE NI VETA, erkänn nu.

Nu är dä dock bättre. Ska krypa ner i sängen och fortsätta och kolla på bööööööööööööögserien glee. Bara för att jag har fastnat. Hihihi. 

Ser ni föresten hur vackert min peace&love-biljett pryder mitt tak?

Skitglad och likavärdigt osnygg 




Men ni gillar mig nog ändå. Litegrann.

PUSS PÅ ER FINISAR! 

Imorgon är det fredag imorgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar