Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 27 april 2012

antingen ser man det såhär.. :

jävla skitmorgon. Vaknade sju när jag började halv elva, åkte till skolan osminkad och äcklig och kastade mig sen mot gymmet för att friska till mig lite. Insåg att jag hade glömt byxor att träna i. Tänkte simma istället och bytte om till sådantdernt, insåg att poolen var stängd. Satte mig i bastun, duschade och gick tillbaka till skolan för att vänta i 1 ½ timme på att få börja. Livet är fan skit.

ellersåhär :

Jävligt jävligt god start på dagen. Vaknar utvilad bredvid pojkfrienden som lydigt skuttar ner och gör frukost. Solen skiner, det är fredag och jag har faktiskt sovmorgon till halv elva. Jag är nu iallefall nyduschad och fräsch, och pigg tillslut. Jag har haft lång,lång tid på mig nu på morgonen att jobba ikapp så jag är nu nästan klart med matten, jag har fixat den italienskan jag skulle och även loggboken. Done!
Nu har jag två lektioner framför mig och sen drar jag hääääääääääääm. Fossefin kommer hem till mig när hon slutat och tillsammans ska vi fixxa oss inför kvällen! Ska bli så mysigt såååååååå.


Det är seriöst pissfint väder idag, och min crazyligt bra lista rullar i klassrummets, förvånande nog, asbra högtalare.
Outsiders
Jag väljer att se det på det andra sättet. Då blire fan bätträ.
PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar