Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 28 april 2012

girls just want to have fun

Hej hej hej hej. Gårdagen blev verkligen helt awesome.Jag hade så jäkla kul, maskinen var så jäkla bra, vi stod längst fram, wooööääää. Det var awesome folk, vi kissade överallt, vi hoppade, fuckade ur och skrattade. Jag har för mig att jag pratade en jävla massa. Och drack saft.

Josefin och jag tog oss iallefall hem
efter ett jävligt najs donken-besök, vi somnade som rara grisar i min säng och sov där till nån gång imorse. (no shit).
 Idag har vi ätit chips, ätit annat, kollat på CAAMP ROOOCK och legat och gosat. Nu har jag duschat upp mig lite och slängt på mig lite smink och sånt där, snart drar jag mig iväg igen. Väskan är packad med tandborste och plastflaskor och jag är redo för ännu en kväll i dimman som en säjjjjer.
 Timbuktu och norlie och kkv står på schemat och jag kommmer DÖ av kärlek till den lille mannen. Jag hoppas verkligen att jag lyckas trycka mig längst fram, wäääääää.

Jaja, livet är fan guld. Ha det bra ggussar, PUSS! 



bäst människorna härva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar