Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 4 april 2012

från de senaste dagarna va

Vi inleder med två bilder från lördagkvällens tacomys. Ja, vi hade bananer i våra tacosar. Faktiskt





sen glömde josefin sin kamera hos mig. Dumt gjort









... Som sagt, vi/hon är nog inte utvecklingstörda, så mycket.
~
Sen kom jossebosse iallefall tillbaka och vi la oss alla tre i min säng och mös! 



 Jävligt nöjd
Vi kollade på New Girl och åt upp hela brickan i en takt som att världen utanför stod i brand och detta var den sista mat vi någonsin skulle få se. sen ville vi grilla korv, men insåg att vi var mätta så vi nöjde oss med att bara elda. 










 Vi hade såklart glömt tändstickor så aron tog med sig dää och kom tilll oss! 






Det var mysigt. Sen åkte vi till aron för att värma oss, kolla på film, äta och joojjjjaaa 


Jaman.
Nästa dag vaknade vi , och resten är historia...


Sötnos! 



Nädå, jag åkte som sagt och gymmade när dessa brudar åkt hem, träffade gustav och richard på bussen som också skulle gymma och dom visade oss massa FUCK övningar som man blev jättetrött av. Slutade med att amanda och jag låg på pilatesbollen och mest rullade fram och tillbaka.

Jag åkte hem, käkade och sen kom jossi och franzon tillbaka, haha :) jag duschade medans dom gjorde sig hemmastadda i soffan,kollandes på vänner och dä, sen åkte vi med tove till richard. Där var ett disneymarathon utlovat men när våra chips och våran dipp tagit slut så svalnade vårat intresse för allmänheten, jag sov mig igenom hela nästa film och sen åkte vi hem.

Det var helt ljuvligt att få lägga sig och sova i min säng, och lite läskigt också,jag sov själv i den för första gången och filmen som jag somnade ifrån var "watchmen" och jag hann se lite. Den var leite läskig. Ju.

Nu har jag iallefall vaknat
(no shit) och ska sträcka ut mig ett tag till tänkte jag. Dagens plan är att inte göra någonting. Elin och jag bestämde att vi skulle gå ut och gå idag men det känns jävligt ambivalentigt. jag är trött.

Jag ska ta reda på högskoleprovsresultatet idag, det är mitt enda mål .Och grilla en korv, blev sjukt sugen på det! 

Ha en  bra dag gubbbbbar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar