Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 24 april 2012

det kommer aldrig bli du och jag om man ska tro på allt som din mamma sa

Hej.
 Idag blev inte många jota gjort. 
Inga fler blogginlägg blev det, inte mycket till pluggande blev det och inte mycket med något blev det.'
 Jag har legat i soffan och i solen. Kollat på top model och solat i solen. Tagit massa bilder. Fikat med aron. Lyssnat igenom maskinens skiva ordentligen och gillat det jag hört.


varit trött

det här var det enda jag bidrog med idag, klotter. Och det blev tillochmed snett


suuuuuuuula i suuuulen! 

Beach twotausendseven och så var det ja

håriga 

Egenlagat lunch! så jävla gott

Och sen en glad aron över ett glas saft!

Idag är det en sjukt fin dag och ikväll kommer det bli en sjukt fin kväll.
Jag har inte mycket att säga så jag låter bilderna summarise min dag.

Puss och hej,leverpasteejj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar