Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 6 april 2012

hope you are laughing where the sun shines

Hej där mina vänner. Vilken jädra degardag det här blev. 

När jag vaknade imorse var jag på skitdåligt humör, för jag hade en så jävla cruel dröm.
Det var min 18-årsdag och jag visste om det, men ingen annan gjorde det. Hela min familj bara lallade runt som att inget var fel, jag hade inte ett enda grattis på facebook och de två sms jag hade var ett felskick och en ursäkt om felskicket. Jag gick runt och försökte se glad ut men alla var helt efterblivna. Sen när jag påminde min familj om saken så kom tove och anna upp och gav mig presenter. Problemet var dock att det var enbart gammalt skit som jag har stuvat ner i källaren för att bli av med ; en jättedålig gammal platttång, en fjärrkontroll till en stereo som nu är trasig etc.  Fyfan. Vaknade också och trodde att allt det faktiskt hade hänt. haha

Och att slå upp ögonen till snöstorm gör en ju inte direkt mer taggad på att kliva upp,nej.
Så jag har väl egentligen blivit kvar i säng-mode hela dagen. Min outfit är så triggande som mjukisbyxorna jag sov i och en stor, grå mjukiströja.Jag har ätit massa godis fast jag inte ens är sugen på det, och redigerat massa bilder. Och kollat klart på one tree hill säsong 6. Så jag behöver någon som laddar ner mer oth och mer glee åt mig! Så jag inte finner mig själv med att inte ha något bättre än att plugga för mig. Som att jag inte har en jävla massa jobbigt plugg. öööörgh.

Skulle till elin ikväll men det sket sig, så jag kommer ligga hemma även ikvälll. Yes.

Fan vad livet rockar, nu ska jag gå och äta mig ännu fetare, låt denna dag ta slut nu tack.

Lite sköna bilder som jag fuckat ur idag på föresten 








Varken proffsigt eller komplicerat redigerade men jag tycker att några blev riktigt fina, faktiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar