Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 23 april 2012

en riktig trollkonstnär

Underbar. Å,ÅÅ åå vad bra livet är nu alltså. Skoldagen har rullat sig fram helt okej, vi käkade chokladbollar (wooops) och lallade.

 Vi köttade volleyboll på idrotten och min klass blir helt jävla galen när vi får köra volleyboll, helt seriöst galna. Alla vråååålar på varandra, på bollen, på världen, alla dansar och dampar,älskar varandra, hatar varandra och bara köttar hela tiden. herregud.  det var en kul lektion helt enkelt!

 Efter skolan så gymmade jag och tiden bara fucking flög iväg! Första gången jag kollade på klockan så hade det redan gått en timme- det har aldrig hänt förut alltso. Sen kom josefinis och piggade upp mig lite med massa snack inför fredag. Dä blir kult. 
Vi råkade gymma/stretcha till fem minuter innan buss gick så jag fick kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta till den sen, men jag hann. Och nu ska jag berätta en sak. Visst, ni som bor i örebro har det asbra.
Ni som bor i hallsberg har det asbra, kumla likaså.
 Ni har typ 5-10 minuter vart ni än ska och tåg går åt alla jävla höger och vänster.
Men denna lilla guldstund går ni faktiskt miste om! Tjugoisex-bussen går igenom viby (typ landet-landskap utanför vretstorp) och just den här tiden är solen helt perfekt.
Den chillar över alla ängar och gamla hus och hästar och det är såååååå fint. Att sitta där och inte göra någonting alls förutom att lyssna på fin musik och känna sig som att man är med i en musikvideo är bland det skönaste jag har om dagarna. Man ska gärna vara nytränad också, så energin i hjärnan är uppe så att man inte ligger och sover hela vägen.
Då är det bara guld. Hade även solen i ögonen på vägen hem och det var så jäkla gött, jag lyssnade på timbuktu och höll på att spricka rent allmänt.
var gladare än vad det ser ut, var tvungen att kisa lite..

Nu ikväll har jag inte gjort mycket, men it's enough. Lyssnat på musik och ätit korv. jag har vääääärldens bloggsug och har enmiljard bilder som jag vill lägga upp, från födelsedagen,veckan och även lite gammalt skit som flugit in på datorn. Men det tar vi i kommande inlägg tycker jag! Puss och hej och svej och dej och hej och så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar