Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 15 april 2012

Let's get drunk and ride around

Hääääj. Vad händer? Ingenting.
 Jag har bara massor av tråkiga saker framför mig. Städa på rummet, ordentligt eftersom Emanuele kommer imorgon, omfg. Jag ska plugga körbajsteori, jag vill inte ens ha körkort längre för jag orkar inte teorin. Jag skulle kanske springa men jag orkar inte faan! Och sånt. Inte så kul. Öh.

Igår kollade jag på breaking dawn och jag ska erkänna att jag grät. Jacob är så himla kär i den bleka tösen och hon bara går och ligger med den bleka pojken. Så blir han ledsen och så försvinner tröjan. Fan. =(

Precis när jag höll på att somna kom daniel och sa tjenaaaa, sen somnade vi. På den regniga delen av denna dag kollade vi på asterix och obelix, tecknad verzion och drack te. Sen kom solen och då gick vi och köpte glass. Solero shots ftwwwwwwww. Han åkte hem nyss och ska tydligen aldrig mer komma tillbakaa så jag blir ensam ikväll. Det blir jag och maten. Vi ska grilla kyckling och äta haloumisallad och mangoraja, jag dör av salivöverskapelse i munnen bara jag tänker på det, woaöööö.


Nu ska jag lägga ner datorn
I guess, och börja dammsuga under sängen och sånt där, yes. ( det rimmade wihih). ha dä bra gubbar och gummmar, pusss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar