Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 3 april 2012

Ding ding

Bra, bra dagar. 
Igår kom josefin och elin hit, vi åt en massa dirre och chirre och pårremurre, vi eldade en eld i gallaberget, vi hängde med aronman och kollade på superhjältarna, vi tog nattmackor och drack te framför vänner, vi sov i min säng. vi hade det bra.

Nu har dom åkt hem och om en kvart ska jag hoppa på en buss och åka in till hallsberg och köra ett träningspass med mändy. Sen bär det vidare till fru franzon igen, vad vi ska hitta på vet jag inte än, chirre kanske! hehehehuhuhu.

Jagg lovade att inte sno josefins bilder så det gör jag inte, men jag ger er en liten förhandstitt på vad som kommer komma upp på hennes blogg :









WOHO!

Nu springer jag, vi hörs sen. ät godis nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar