Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 26 april 2012

Ha det kul älskling, men välj ingen advokat

Välj nån som älskar dig, som alltid väljer dig
Som skulle sälja sig, som skulle svälja gift för dig för att få tillfredsställa dig


~wäää, så himla bra. Jag är inte den alltid som faller för svenska rap-kärlekslåtar, inte heller för alla maskinens låtar men denna är fan g u l d.

Något annat som är guld är att vi har slutat redan. Klockan är tio och vi har haft två lektioner och fikat. Livet är gött, världen är stor, här sitter viii , jaa och min brooor. fisken i sjön sover nog nu. Osv osv osv

Jag ska plugga ikapp som fan idag, eftersom min efterblivna hjärna har gjort så att jag har hamnat sate-efter. Plötsligt pluggar europaekonomerna och jag har inte kopplat på det riktigt än. Så idag ska jag jobba en hel massa matte och grejer, så jag kan njuta ordentligt av den fem dagars långa ledighet som ligger framför mig!

Jag ska hänga här i skolan till tjugo över tre föresten.
Det är från och med nu 5.20 timmar. Det är jävligt jävligt länge. Men jag vill hänga med min pojk i eftermiddag, så det är uppoffringar man får göra i guess. Jag ska som sagt hinna med en massa plugg och en del gym, så det blir väl ganska bra ändå.

jag ville bara kika in och säga hej,
nu ska jag återgå till att vara duktig.

Ha dä braaaaaaaaaaaaaaaa! Puss!

För så som jag kände har jag aldrig känt
för någon jag kände men aldrig har känt
den sekunden jag tittade bort, det är den jag kommer att minnas för gott
lite wää på den också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar