Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 12 april 2012

Felmonterad

Jag vaknade halv tre imorsenatt och var helt klarvaken, utvilad och liksom ah. Pigg.

Jag väckte daniel och trodde att klockan var typ sex på morgonen, sen såg jag att hon inte var det.  Jag var verkligen pigg som fan, ville nästan ta en promenix eller typ gå och göra te och kolla film.Underbart.

Verkligheten kom dock ikapp och vi somnade om tillslut och vaknade sen vid sex igen och jag skulle då på något sätt ta mig upp ur sängen. var då död som en jävla zombie. Alltså på riktigt helt fastlimmad i sängen. How the fuck does that make sense? Not. Aja. det var mest tänkt som en parantes. Vi lämnar det

                                                   Solade idag. ÄR JAG BRUUUUN? 



Nej okej, det syns inte ett jävla skit, men det är skönt nästan. 

Bättre än att se ut såhär hehehehmosdhiheh< d


fr¨ån sist....


Jag har kunnit tjora lite bil
med körskola. Nästan krockat med en bil men lyckades köra in i en häck istället,yes.

Nu ska jag skapa hamburgare med (/av? hehehohiih)  min syster och sen ikväll ska jag ta mig ut och springa lite i detta woooonderfulla väder.

Bra skit gussar, imorgon är det fredag. Fy sate så fort veckorna går.

PUSSHEJJJDÅ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar