Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 29 april 2012

nu när allting är grönt, verkar det som att allt som hände förut bara var en dröm

Se så lätt man har glömt, hur det alldeles nyss verkade va kört, NU NÄR ALLT ÄR GRÖNT



Hej hej, hemskt mycket hej. Idag är det en underbar dag, allt är grönt, det är blommor överallt, solen skiner, himmlen är blå, vi har fiiiiikat som bara faan och jag är inte ens så himla bakisbaralite. Josefin vaknade här idag igen och vi har myst runt i solen och druckit festis på burk hihi. SÅ BRA! 

Gårdagen då.
 Timbuktu var helt sjukt jävla bra! Jag var på topp, han var på topp, han tog min hand och han körde såhimlabralåtaaaaaar ÅRGH. Vore ju iofs svårt för honom att köra dåliga låtar men ah ni fattar. Livet var bra. Förfesten hos anton var skoj, vi kastade pilar på marken och åt chips ähäh. Efter timbuktu gick det neråt, ända tills jag hamnade i sängen, men det var ändå trevligt alltså. Jag tappade bort alla, köade en halvtimme till en bajamaja och spydde i en papperskorg. Det är sånt där man inte ska berätta men nu blev det så iallefall, woopsie. Hihi.

Idag har vi haft släktfika
och jag har fått blommor, pengar och choklad. GÖTT O GÖTT O GÖÖÖÖÖÖÖTTTTT. Just nu sitter jag, tove och richard och chillar med livet och planerar flötekväll.

Här kommer massa bilder från xperian
som är på minutrarna omkring utgångarna och några tillomed ett par dagar innan. jag har bilder från konserterna och förfesterna på nokian eftersom jag hade den istället för den nya. Förebyggande åtgärder vet ni :]


premiärkollande på fussball! vrässtorp vann såklart





Hade elin på övernattning, vi brände köttbullarna och myste i soffan.


Kaffeterrehäng







Elin, hanna och jag kollade på grabbarna grus  som spelade fotboll i cirka 6 timmar.

Josefin var så jääääääääääääääääääääääääävla dåålig på att äta tacos

jag har världens sötaste lillasyster

Chiepsssss. Dagen äfter

Pre-förade i min ensamhet med boomboxxen





Mys i solen med snyggaste fisjosefiiin! Har ingen aning om varför mina knän ser ut som dom gör. 







Slutligen : Släktfikat!
Det har varit fetbra dagar alltså, tack till alla som gjorde dom så himla bra.
Imorgon kommer min pojkvän hem från lyseköping ( ;) ) och det ska bli guld. Jag ska fira valborg med mina finaste vänner och enbart dricka coca cola och äta chips. Göttogöttogööööötttttt att leva.



Pusss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar