Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 24 april 2012

födelsedag

Inser nu att jag inte tog så mycket kort på det jag fick som jag trodde att jag gjorde, men skitsamma, här är några :)

La familia kom upp till mig på morgonen med ljus och frukost och falsksång
Av mina fina systrar fick jag ett halsband :



och av anna fick jag även 35 fucking toalettbiljetter! så hon ska alltså städa åt mig 35 gånger, sjukt jävla guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuld! 
Av mamma och papa har jag ju fått min säng, men jag fick också en liten champagneflaska och en sånhär jävel : 
så fin så, tycker väldigt mycket om den.


Ute i skogen så firade ellen mig, jag fick ovanstående saker plus en päroncider, en pollypåse och en magisk kondom. Allt för att vi skulle hålla oss varma under natten heh.. så himla gullligt! 

När jag kom hem nästa dag så fortsatte gulligheterna och jag hittade de här grejerna : 



Av min fina dääniel så fick jag två enorma kuddar (dom på bilden) och en påse med sånadär tucs som jag alltid tjatar om hehe. Puss på sig! 

Jag hade även ett rött paket i brevlådan, utan avsändare eller något, som jag sen såg var från aron. 


 Inutil låg först en tepåse med en liten lapp där det stod 
"..och något att dricka det ur"


 , så under den låg det en tekopp! jag är hans personliga hårfrisörska nämligen, ni kanske inte visste det men ah så är det. Så himla söta grabbaaaar, dog! 

Så även fast jag spenderade hela min 18:års-dag som en skitig och väldans äcklig friluftsmänniska så blev jag ändå firad på alla bästa sätt!

På söndag är det släktpartajj  med tårtor och sånt som gäller, så då kanske det ramlar in fler bilder om vi har tur, hehe.

Idag är jag hemma eftersom jag helt enkelt är för trött för att vara i skolan. Jag hade stora planer på att plugga och springa men just nu har jag en fetkramp i magen så jag ska nog bara lägga mig ner och gråta en stund först.

Ikväll står dans och kanske daniel på schemat, under dagen kommer nog fler bildinlägg ramla upp ska vi se.
Ni får ha det bra så länge :* 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar