Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 17 april 2012

pustar ut medans emanuele duschar

sjukt psykiskt ansträngande dag. dör på att jag hela tiden ska snacka engelska med svenskar och svenska med dom som inte fattar svenskar. jag vill mer än gärna ha min säng tillbaka och jag vill mycket mer än gärna inte bo i skogen imorgon på min 18:års dag.

Men det är kul det här. det är annorlunda och det är fränt på något sätt.
Idag har vi varit i skolan, spelat massa kort, bowlat och ätit pizza. Immorgon blir det som sagt skog.

Vad fan vi ska göra ikväll vet jag inte, sitta i pinsam tystnad, le pinsamt och mest glo. Han verkar vilja ta en tour runt på vretstorp men han ska visst hoppa i sin gråa sovdräkt nu så det blir nog inte så. Herregud.

Aja, ha dä bra grabbar, nu kom han tillbaka.

Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar