Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 20 april 2012

jag är så himla himla dum

Mot stockholm idag som sagt. Jag råkade sitta vaken till typ halvtolv igår och nu hade jag stallt ett alarm på en mackapär som inte hade sommartid! så tjugo minuter över fyra sitter jag här,färdigsminkad och färdigpackad och behöver inte gå upp förns om prick en jävla timme. gah. med 4 timmars sömn i kroppen gör jag nu en sista kraftansträngning och ska ha en fantastisk dag i stockholm, ellen och jag ska vara kött-trevliga för vi tror att våra har börjat hata oss lite. Nu går jag och lägger mig igen, fock this shit. Godnatt,godmorgon eller nööööt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar