Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 1 april 2012

someone to open each and every dooor

But it ain't me baby, it ain't me you're looking for baby


Hej mina barn. Nu känner jag som en tråkig käääring som inte drar till med ett fettigt aprilskämt idag och fuckar alla era hjärnor, men det känns som att det inte är någon som skulle gått på det iallefallll. Alla är ju så djävla clever.

jag är glad just nu, sjukt glad.
Igårdagen var otroligt bra, trots att det enorma högskoleprovet tog upp skitlång tid av dagen så var det ändå najs. Provpassen gick sjukt fort, och sen på rasterna så satt alla i den nersläckta kafeterian och hade picknick typ, det var mysigt :) Precis när jag höll på att dö av trötthet så käkade jag en feet calzonepizza på nalles med ninni,amanda,ellen, bella och henrik (jag är typ fortfarande mätt) s till lunch, och sen kunde vi kötta igenom resten av proven.

Jag var ganska hjärndöd efter allt var klart, men så JÄVLA glad över att det var gjort så ni förstår inte! Sjukt skönt. Ellen följde med mig hem och på kvällen kom även amanda, josefin, ninni och elvira till mig! Vi chillade bas i min säng och framför tv:n med världensbästafilm - friends with benefits! Spenderade earth hour ätandes tacos i vårat kök, helt nedsläckt och fullt med ljus, så mysigt så!

Ellen sov kvar och dom andra droppade hemåt under kvällens gång. Vi vaknade ganska nyligen, kekade frukost och nu har hon rullat hemåt. jag ligger i min säng och bränner en azbra mys-skiva, kolla bara

jag har blivit en bränna-skivor-addict

 Jag ska nu hoppa i springkläder och ta en runda i elljusspåret,sen fixa lite på rummet och tvinga hit daniel, that bitch is going to la Roma tomorrow. 

Sen har jag exakt ingenting planerat för det här lovet, men jag vill gärna göra en miljon saker. Så hör av er fan



PUSSS! 
Charmen på morgonen illustreras här i ett litet collage föresten

Klart som fan att ni tycker om mig



Sebastian - morgonens album, musik jag lyssnade somfan på i typ femman-sexan, fortfarande bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar