Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 25 april 2012

it's perfectly fine, to dance around naked when you're all by youre self

Idag har jag en utbytesstudent från kumla hos mig. 


Jag passar på att blogga när hon är i duschen, standarttttt. 

Imorse hade jag halkan, Amaaaajjjgaaad, jag snurrade som fan!
Nej, men det var kul, inte så rockigt som jag trodde det skulle vara dock eftersom det luktade sjukt illa i bilen och jag körde med två livrädda 40plussare. Men vi fick fika, så det var ingen fara på taket

Efter skulan så svettades josse och jag tillsammans över våra bästa vänner crosstrainern, löpbandet och cykeln! 25-20-5 minuter blev det. Så jeevvla duktiga :]  Elin och jag bussade hem till våra chips och kuddar och här har vi legat sen dess. Ätit makaroner och brända köttbullar, kollat på vänner och new girl. Gjort det vi gör bäst liksom.

Det var allt jag hade att säga! tack och hej och leverpastej.


Bästa taggmeningen någonsin, fungerar så jäkla braaa! @josefinks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar