Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 8 april 2012

i drink my water when it rains

Hej. Jag ligger i min säng. 
Igen. Jag har fanimig legat här den större delen av det närmaste dygnet faktiskt. Och jag klagar ej.
Min nya chillux-deluxe-skiva rullar just nu i stereon och sprider braaaaaa vibrationer:



Just i skrivande stund är det faktiskt inte den äckliga pyamaslisa som har pladaskat bland lakanen, utan en mer fixad version, tro det eller ej. Det är min little sisters födelsedag idag och det kommer lite människor hit och ska äta mat,äta tårta och kolla på det hela paketet ballonger som jag blåste upp bara för hennes skull, hoppas jag iallefall.



Sötan. Tolv stora år, ujujuj vad det går undan.

Gårdagskvällennatten blev supertrevlig. Vi var massor med människor och det blev påskfääääzt som fan! Vi målade ägg, lagade köttbullar, potatis,ägg,lax och prinskorv helt själva (kaosigt duktiga) och sen ååååååååt vi det. Rockade gammal goo musik, jazzade lös, hade omröstning om snyggaste ägget, åt godis, kastade godis. Å sånt. 

Daniel körde hem richard,tove,elin och mig, men vi åkte inte raka vägen hem, utan stannade hos erikssons. Där var det en nykter pokerafton med grabbarna grus från vretstorp. vi hängde där ett tag och lyssnade på allsång till navid modori och gudarna och såg dom rumla runt biljardbordet och peta bollarna hit och dit.

Sen åkte vi hem och söööööööööööööööööööööööv. Imorse var det early rising (HALVDJÄVLAÅTTAAAAA) för att sjunga för anna och ge henne frukost&paket på sängen, och sååå.
Mysigt! När vi fått i oss lite frukost så ramlade vi tillbaka i sovamood och spenderade mer eller mindre hela förmiddagen i min säng, jag sov, daniel spelade gitarr, vi lyssnade på musik och var allmänt döda och fula och mysiga.

Sen åkte vi med elin till kumla, tog ett stopp vid donken HEHE, och hamnade i daniels källare och kolllade på änglar och demoner. Jag somnade även då och när filmen var slut hämtade mamma mig.

Nu är jag som sagt utvilad och relativt fräsch. Om tretton minuter ska gästerna komma och mamma och pappa hoppar runt på nedervåningen och dammsuger och tänder ljus i sina underkläder, kanske ska gå ner och göra en insats..

ja, nu var ni updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed! Såå kan ni sluta oroa er över att ni inte vet exakt vad jag har gjort senaste dygnet, jag är säker på att ni hade panik.

Puss! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar