Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 9 april 2012

varför faaaan fungerar inte facebook?

Är det vårat internet som är efterblivet (inte helt omöjligt faktiskt..) eller är det själva facebook som har ett tillfälligt fuck? jag tänkter eftersom blogspot o dää funkar men facebook bara laddar och laddar och laddar... Ovärt iallefalllsen. 


Jag är trött, jag lyssnar på supervacker musik, och sen har vi ju det sjukt gråa och regniga vädret + hormonerna i mig som idag ännu inte fått sitt chokladbegär tillfredsställt, därför orkar inte jag skriva något utförligt idag. Punktlista? Jataaack.

* Varit duktig idag, pluggat svenska, sprungit som en gnu och städat leite på rummet
* Pluggat lite körkort har jag gjort också, sitter här med min halkan-bokningslapp och mina böcker och känner mig vuxlig.
* Appråpå vuxlig så fyller jag 18 om nio dagar. Det känns faktiskt rätt stort, to be honest.
* Jag har skapat en finne på läppen genom att klämma och mörda en liten plupp tills den blev en finne. Inte riktigt resultatet jag räknat med, men okej.
*Om prick en vecka kommer min italienare, Emanuele Quarangona-or-someting-like-that , hit.
* Jag ska åka till daniel snart, fylla på kalorihalten och mysa
* Vi har tydligen haft gratis disneychannel över påsklovsveckan och jag upptäckte det idag, mitt hjärta blöder.

* Tallest man on Earth är just nu den finaste musiken i världen och den får mig typ att gråta. -Chokladhormonerna talar




Men för eran skull mina fina så kunde jag muster up a smile.


Nu kör vi på ännu en skolvecka! Bara typ 40 skoldagar kvar till sommarlov..

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar