Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 2 april 2012

hallå där rackare


Gooooomorron, gomorron.
Jag och anna sitter i varsin morgonrock, fryser om fötterna, dricker te och kollar på filmer från när vi var små/mindre - jag dör! Så jävla roliiiiiigt

Imorse gick jag och daniel upp halvjävlanio för att han skulle iväg till rom eller vad det var. Åt tårta och chips till frukost, nomnom.


Ikväll kommer elin till mig och vi ska vara tjocka och ligga i min säng, tror jag. Kolla på vänner och dippa saker i dipp! Josefinis kommer nog också verkar det som, myy y y y y s.

Det var allt jag hade att komma med idag. Livet är underbart, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar