Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 15 april 2012

Wishinglist.

Eftersom det börjar dra ihop sig till födelsedagstjolahoppsan för min egen del så har jag nu plockat ihop en liten fin önskelista, illustrerad i bilder och här även i ord. 
Eftersom ni alla älskar mig såå,så förväntar jag mig minst en present från er var. Tack puss och heeej!
Detta är utan inbördes ordning föresten hehw.



vinröda converse, är så jääädra läckert. Allra snyggast är det när stjärnan också är röd istället för blå.


fein bil, tygpåse, fein kamera, ful  mobil, fein gitarr



'
stämapparat, vinglas, solpuder, tygpåse, väckarklocka



cd-skivor! hultsfredbiljett, låångbåård, spotify premium, en fet snygg väska, snygga solglasögon



Sonyericssonmobil, in-ear-hörlurar, presentkort, springa-med-ipoden-på-armen-greej. Parfymer, kuddar till min säng! 



Mer snygga glasögon, påslakan, tygpåse, bebis, springbyxor, hårinpackning



Prenumeration på veckorevyn, badsaker och springskor! 


Sånt därnt fint vill jag ha. Tack och puss och hej. Hehe.

Ang bebisen så vill jag bara ha en, typ som en katt. Jag vill inte föda den eller mata den, men jag vill ha den :] THIIh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar