Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 14 april 2012

sömndruckna ögon och huvudvärk

Är det verkligen moget att man kan bli baknykter? Är heltdöd!
 Sov till halv ett idag och har sedan dess legat framför tvn med en chipsskål och suckat över alla dumma modeller som skuttar runt i alla program på trean.

Klockan är nu halv tre och jag börjar så smått fundera på att gå att lägga mig igen. Inte så lång dag det här blev. 
Men om denna dag var kort så var gårdagen desto längre. Jag gick upp kvart i sex och kom i säng kvart i fyra. 22 timmars vaken tid, fullproppad med grejer. Hur orkar man? 

I skolan hade vi prov och redovisningar, så bara det var ju peztjobbigt. Sen gymmade jag efter skolan, sketlänge, och kastade mig hem och låg i våra soffor i en timme innan jag kastade mig på en buss till hallsberg igen.
 Därifrån lyckades jag få lifta med en snäll busschaufför som skulle åka och parkera sin buss i kumla, och blev upphämtad av victors snällla bror så jag slapp gå 100 mil i regnet.

Hos victor var elin,josefin,fristedt och daniel, sen kom jocke, ali och några andra pojkar. Det stampades och dansades och gitarrplinkades och sepades rent allmänt. Jag blev ihjälskrämd av en katt som hoppade på mig.

Elin och jag marscherade sen genom kumla hem till henne, i regnet. Elin sjöng halva vägen. Mycket fint.

Hos henne hade vi överbliven-mat-frossa framför nån könstig film, SÅ JÄVLA GOTT MED MAT, sen kom tove och vi trippade över till erik och oscar en stund. Åt popcorn och mös.

Vi fick ju ta den skitfräscha nattbussen hem och kom inte i säng förns, som sagt, kvart i fyra typ. Though life.

Idag ska jag äta alvedon, plugga körteori och inget mer. Funderar på att springa lite, men det känns ganska jobbigt faktiskt.

Ni får ha det bra, och jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör idag!




Ps. Här finns massa bilder från gårdagen för er fina som är intresserade :  http://josefinks.blogg.se/  Ds.

Har nya kärlekar föresten :
*NEEDTOBREATHE – The Outsiders
*NEEDTOBREATHE – Washed By The Water - Acoustic Version
*NEEDTOBREATHE – Drive All Night
*NEEDTOBREATHE – Something Beautiful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar