Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 7 april 2012

cause you're just a small bump

Hej alla fina och fula, mätta och feta, gubbar och gummor, kycklingar och kaniner.

Ett stort, fett, fint,godissvullat och påskmustssvälllande
GLAAAAAAAAAAAAAAAAAD PÅÅÅÅÅÅÅÅSK på er allllla! 

Jag har nu ätit påskmat med släkt och sådant dernt, fått ett påskägg och kollat på Tintin. Sjukt bra & värd fillm att se föresten. Karaktärerna,rösterna,animeringen, övergångarna. allt är bra. 

Härnäst ska jag hitta på nåt casual suited up att ha på mig ikväll då jag ska till östansjö och fira påsk med vänner och dääääääää. Kanske släpper lös på något mer fantasifullt än vitt linne och svarta byxor.


Men det är tveksamt. 
Aja, skulle bara skutta in och önska er glad påsk, och nu har jag gjort det.

Ha dä braaa med er

från påskpysslet häromdagen 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar