Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 19 april 2012

mången svordom har yttrats och mången tår har fällts

Men nu är jag tillbaka i civilisationen! Det har varit ett sjukt udda dygn. Ingen el,inget rinnande vatten,konstant skitiighet och mer eller mindre konstant blöthet. Vi har druckit en miljon,koppar te och ätit en jädra massa grönsaker. Mer än en,två och tre gånger har Ellen och jag skrikit att vi dör eller att vi ska elda ner skogjäveln. Lika ofta har det dock varit mysigt på något konstigt sätt. Vi kissade i skogen ocb bytte inte om ett sKit på 1,5 dygn. Fräschhet v a.a. r tuggummi och spraydeo. Lycka var en pollypåse och en varm eld.

Nu är jag levande död och ska sova.,jag har fått massor av underbara presenter och hälsningar som jag ska lägga upp på bloggen vad det lider. Förlåt om allt är felstavat, jag mobilbloggar och är fett trött. Pusssssss Och hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar