Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 29 april 2012

Sådär, nu har jag fixat nokiabilderna också. 
De tre första här är snodda från josefin och jocke, som vi tydligt kan se i kvalitétsskillnader.... 

jag sitter utomhus i solen så jag ser i princip inte skärmen, därför har jag inte orkat redigera,skriva dit text eller välja ut bra bilder, jag köttar bara in allihopa nu så får ni väl välja att blunda om dom är alltför fula


Det är iallefall förfest,maskinen,förfest och timbuktu, wää! 
































Så djevla bra. Hade ju hyffssad plats på båda konserterna också. Så bra.
Nu ska jag kissa och tvätta mig. Komma tillbaka till det vanliga livet så att säga, hoppas att jag lyckas få med min hjärna också.

Puss igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar