Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 16 oktober 2011

17:36. Nyvaken



Hej hej hemskt mycket hej! 

Igår sa jag att jag skulle blogga lite bättre idag, läggga upp biiiiilder och så men jag tror att jag glömde kameran hos richard :( Den är iallefall inte nånstans i området runt där jag sitter, och jag orkar inte resa mig upp för att leta efter den. Mobilen är också spårlöst borta så det får bli ett relativt bildlöst inlägg. Men vi kör.


VÄNTAVÄNTA JAG HITTADE MOBILEN, OJ LITE KUNG DEN LÅG UNDER MITT BEN
.
.
.

och så hade jag inga bilder från igårkvällen där. Bra. Snor från facebook då.

mys på hööööööööög nivå


"DU
GÅR UR
MIN STOL

NU"


mr and mrs smith! 


åt chips exakt hela kvällen, inte konstigt att det fastnade på kort..


öööööööööööö


kvällspromenad
"fan va skönt det skulle vara att bara lägga sig


Bilder tagna ifrån jonna och martin :)
Tyvär finns det många fler bilder som jag inte har nu. På chrisses och min batterisyra, på det största chipset ever, på oss med massa kladd i ansiktet osv osv osv.
Riiiiiktigt jäkla trevlig kväll var det!

Pizza, filmer ( thor, snuten i hollywood, holy grail, step brothers & snabba cash) enorma chips och dipp överallt (fingrar, händer, halsen, glasögon, tröjor, ansikten..)  batterisyra-shots bestående av kaffe,cola,energidryck och pucko. så jävla äckligt. äckligheten peakade när vi hade glass i också. höll på att spy.
Kvällspromenad med massa dans, stjärnkollande och hoppande-över-häckar. Lite våldtäktsskog och lövkastande på det också.

Jag somnade runt halvfem på två olika madrasser, utan täcke.
Vaknade halvnio ellernåt och åt lite choklad. Fy saaaaate vad fräsch jag kände mig! 


NAht.
Tove och jag moppade iallefall hem ganska omgående och fräschade till oss och åkte med la familia till örebro för ett par timmars intensiv shopping.
Hon kom hem en mobil och ett par skor rikare, jag fick med mig ett par skor, en vinterjacka och sen lite pennor till skolan, stift och highlighter-pennor.
N I C E

tack mami och papiii :* 


Har ingen bild på jackan men let's just say att den är apsnygg.
 sådeså.
Skorna ser ut såhär, fast dom är inte sååå feta i verkligheten som dom ser ut att vara på bilderna..



Gott.
Efter att vi kommit hem så skulle jag ta en powernap, den utvecklades till en sovstund på 2 timmar. BRA. AS BRA så nu är jag helt nyvaken somsagt och har inte gjort något vettigt alls idag, som att plugga eller nåt såntdär duktigt. men aja. sånt är livet.



Nu när jag har bloggat ikapp så ska jag fixa lite snabbt på mitt rum,hoppa in i duschen och sen söndagsmysa med god mat och nån bra film förhoppningsvis. 

Ha det braaaaa bitches



facebook nyss  

mellan mig och richard : 

jag:



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar