Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 12 oktober 2011

idag var min första onyttiga dag

...och det utnyttjade jag storslaget

kolaboll till frukost (intaget med te framför nya 2 ½ men, helt okej)
chokladflarn till förmiddagsfika
kexchoklad till eftermiddagsfika. och lite godis.

SEN
en bulle när jag fikade med lollo.

Nu åt jag nyss kvällsmat. Ugnspannkaka och sirap.



Dock säger min mage nu ifrån. Jävla fan vad ont jag har.

men det var värt det! 


Pluggjävel har jag varit idag också. På rasten mellan matten och fe jobbade jag matte. på lunchrasten jobbade jag fe, efter skolan jobbade jag eu, på bussen hem jobbade jag svenska och när jag kom hem jobbade jag matte och tyska.
Bra faktiskt.

Anledningen till att jag väntade efter skolan heter louiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise holm! 




WIHU
Vi träffades och tog en fika på extraordinärt mysiga landals och pratade igen en hel massa! bäst var det.

Och nu sitter jag här. Jag ska hoppa in i nån slags dusch-kombinerad-bad nu och ligga och gno där ett tag med min onda mage och trötta hjärna.

Ha det så bra sötnosarrrrrrrrrrrr! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar