Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 9 oktober 2011

fräsch som ett jävla päron





detdär med varmt vatten och fluffig tvål är en bra sak.


Nu blir det smörfarna 



småguld med neil patrick harris jöööö

Haft en bra dag. mysig höstpromenad, asgod mat nyss, musiken har varit på plats och nu har jag en förhoppningsvis relativt lugn skolvecka framför mig (en av de sista nu innan lovet)
Förutom att jag är rejält avundsjuk på eu-trean som åker till strassburg imorgon så är livet förjäkla bra.

Så låt er inte luras av emoinlägget som kommer sen. Jag lyssnade på en smådeppig låt och ville göra en fin bild som passade, jag är inte ett rökande,gråtande emo. alls.


Puuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar